동아휴게소

Yesterday(Live) - Beatles

동 아 2008. 6. 1. 18:32
x-text/html; charset=iso-8859-1" width=700 src=http://www.cdya.net/upload/yesterblack.wmv LOOP="-1">
          Yesterday(Live) - Beatles(1965년)
           
          Yesterday
          어제(예전에)
          All my troubles seemed so far away
          모든 내 문제(고민)들은 멀리 있는 듯했지 
          Now it looks as though they're here to stay
          이제 그 고민들이 여기 머무르고 있어
          Oh, I believe in yesterday

          아, 나는 예전의 그 날을 믿어

          Suddenly
          갑자기
          I'm not half the man I used to be
          나는 예전의 나와는 다른 사람인거야
          There's a shadow hanging over me
          나에게는 빈 그림자만이 있을 뿐
          Oh, yesterday came suddenly

          아, 지난 날이 문득 찾아왔어

          Why she had to go
          왜 그녀는 나를 떠나가야 했을까
          I don't know she wouldn't say
          나는 몰라 그녀는 말을 하지 못했어
          I said something wrong, now I long for yesterday

          나는 무엇인가 잘못된 말을 했고, 이제 나는 지난 날을 그리워하네

          Yesterday
          예전에
          Love was such an easy game to play
          사랑은 하기 쉬운 게임이었어
          Now I need a place to hide away
          이제 나는 숨을 장소가 필요해졌지
          Oh, I believe in yesterday

          아, 나는 예전의 그 날을 믿어

          Why she had to go
          왜 그녀는 떠나가야만 했을까
          I don't know she wouldn't say
          나는 몰라 그녀는 말을 못했지
          I said something wrong, now I long for yesterday

          나는 무언가 잘못된 말을 했고, 이제 나는 지난 날을 그리워하네

          Yesterday
          예전에
          Love was such an easy game to play
          사랑은 하기 쉬운 게임이었어
          Now I need a place to hide away
          이제 나는 숨을 장소가 필요해졌지
          Oh, I believe in yesterday

          아, 나는 예전의 그 날을 믿어

    '동아휴게소' 카테고리의 다른 글

    하얀 나비/김정호  (0) 2008.06.05
    IMAGINE / JOHN LENNON (존 레논)  (0) 2008.06.01
    리키 마틴 - Livin' La Vida Loca  (0) 2008.05.27
    pop 플레이어(50곡)  (0) 2008.05.26
    마이클잭슨 - Beat It  (0) 2008.05.26